Jumaat, November 13, 2020

Aku pengantin PKP

 Assalamualaikum.

Lama sungguh tak menulis kat blog ni. Biasalah jawapan standard tiada masa. Tapi sebenarnya tiada sumber nak menulis. Internet pun tiada. Tapi jangan risau. Aku masih ingat lagi blog aku ni. InsyaAllah jika ada masa akan aku update selalu blog ni agar tak sunyi sepi. 

Buat masa ni just nak update gambar aku nikah. Ya anda betul. Aku nikah time PKP. Akan aku ceritakan perjalanan pernikahan aku nanti dalam posting yang lain. Kalau mental tak kuat mau dah macam-macam benda pelik aku buat. Tapi Allah itu Maha adil. Dia takkan duga umatnya melebihi dari kemampuan umatnya.

Oklah. Itu je buat masa ni. Sehingga bertemu di posting yang berikutnya.

Till then, c ya!!

Assalamualaikum!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...